söndag 20 juli 2008

Stickfodral och fynd




Nu bär det snart hemmåt, imorgon efter kalasande hos min pojkväns syster far vi. Vi har en stund framför oss i bilen, skönt att få oavbruten stund med February lady sweater. Brist på annat så blev det en garnblomma på paketet och garn istället för snöre.



Har fyllt på min samling rundstickor under veckan. Kupan på två orter, lyckades köpa 5 för 25 kr, och hittade två par på Coop i Kalmar för 10 kr st. De flesta rundstickor har jag köpt begagnat och det är ytterst få som har fodral så därför blev det sytt ett fodral till alla stickor. Får se om alla får plats, vet inte om jag kommit på den bästa designen men den fyller sin funktion i alla fall.












Kunde inte låta bli två akryl, mohair nystan, fin färg och oxå de på rea. Vet inte riktigt vad de ska bli, kommer säkert på något. Kunde inte heller låta bli att köpa två mindre ljusstakar när jag hittade dem, mysigt ljus.



Inga kommentarer: