lördag 25 december 2010

Årets julkort

På jobbet gav vi bort en julkorg med smått och gott till vår ledning och vår kundtjänst och min kollega som ordnade det hela beställde ett kort att sätta där i.
I år blev det julkort i två olika tappningar som jag sen varierade på olika sätt. Båda korten fick jag lära mig att göra hos Stellas Julverkstad med Rimna. Det första finns här och det andra här


Det är svårt att se på detta kort men stämpeln Julglädje är embossad i red sparkle och snöstjärnan är utstansad i rött glitter papper.

Julstjärnestämpeln fick jag av min sambo i födelsedagspresent, dock i förskott så jag skulle hinna använda den :)


Snöstjärnan är embossad i frost, både den som som är i nedre vänstra hörnet och den i övre högra hörnet.




Baksidan på "boxkortet"

Min sambo gjorde tre julkort i år.
Här har han haft snowmaker på tomtens luva.


Med några pearlmaker-pärlor så blev girlangerna till mistlar.


Stämpeln är embossad med blue sparkle

Inga kommentarer: