lördag 14 februari 2009

Fortfarande vinter

Vintern verkar inte vilja släppa taget riktigt än, idag sken solen och det var ca -7 ute. Lyckades ta den här bilden på bussfönstret härom dagen.



Fick underbara Knit Pro strumpstickor i julklapp som jag fick prova när jag stickade en födelsedagspresent till L . De är så sköna att sticka med!!




Bilderna är inte det bästa, jag stickade värmarna i svart Drops alpacka, resårstickning, två räta, två aviga. De blev riktigt sköna så det nog ett par likadana till mig själv så småning om. Just nu har jag ganska många projekt igång, bla en födelsedagspresent till, till en annan L.
Hmm hoppas det blir som jag och hon har tänkt sig.












2 kommentarer:

annas alster sa...

Roligt att höra något från dig, hoppas vi ses någonstans snart?!

annas alster sa...

Ja det är ju inte så långt för dig, vore roligt att träffas! Jag kommer vara där på fredag, åteminstone förmiddagen. Kanske fredag kväll och lördag också. Kan inte riktigt bestämma mig. Åh detta samhällets beslutssvårigheter....